Weer thuis - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Martin en Diny

02 Augustus 2012 | Nederland, Brummen

Maandag 23 juli. In Farberg bij de duinen mogen we maar 24 uur blijven staan, daarom gaan we na het avondeten rijden en kijken naar een andere overnachtingsplaats. Wij komen in Laholm, hier staan we aan een rivier. De andere morgen hebben we het stadje bekeken en lekker koffie gedronken op een terrasje in de zon. Na een broodje gaan we rijden, richting Helsingborg waar we met de pont over gaan naar Helsinger in Denemarken. De Natuur lijkt hier op zuid Limburg en voegt voor ons niet zoveel meer toe aan onze reis. Wij vonden het noorden van Scandinavië, de fjorden en lapland het allermooist. Ook gaan we het thuisfront missen. Het is mooi weer onderweg, we zien veel goudgele korenvelden. In Denemarken rijden we over het eiland Mön wat overvol is met toeristen. We komen in Faro uit waar we gaan overnachten op een parkeerplaats waar veel vrachtwagens staan en ook veel campers. We staan onder/bij een grote brug aan het water. De volgende dag 28 juli gaat het waaien en regenen daarom rijden we door naar Rodbyhaven, waar we direct de pont op kunnen rijden voor de overtocht naar Duitsland. We slapen in de jachthaven van Puttgarden en rijden de volgende dag naar Lübeck een Hanzestad. Het is een prachtige stad met mooie geveltjes en kerken, we pakken een terrasje met koffie en dan begint het te regenen, met bakken kwam het uit de lucht. Als we weer bij de camper komen besluiten we in overleg met Eveline verder te rijden. We hebben nog één overnachting onder Bremen en de andere dag 31 juli nemen we afscheid van Eveline en Joy bij het AC rest. Holten en rijden door naar huis. 31 juli zijn we weer gezond thuis, het was een prachtige reis om nooit te vergeten en we hebben 8640 km gereden. Wij willen iedereen bedanken voor het lezen van ons verslag en de leuke reacties daarop. Hopelijk tot een volgende reis.
Diny Verrij-Dobbenberg en Martin Geurden.

• 02 Augustus 2012 - 13:24

Weer Thuis - Reisverslag Uit:

Leuk dat jullie Scandinavie zo'n succes vinden. Ik heb het idee dat Anny en ik er volgend jaar ook maar weer eens moeten kijken. Voor mij is het bekend terrein, Anny is er nog nooit geweest. Wordt dus hoog tijd. Mijn idee: Noorwegen-Zweden-Aland eilanden-Finland en weer terug. Maar eest Portugal. Groetjes, Peter.

• 02 Augustus 2012 - 13:29

Cisca.:

Prachtig,vooral de koeien,dit spreekt me erg aan,maar ook de mooie geveltjes,fijn dat jullie weer veilig thuis zijn groetjes en tot ziens bij de Open Deur dienst zondag.

• 02 Augustus 2012 - 19:10

Dorotique:

welkom thuis...meteen door naar pappapiet denk ik...hoe woont ie ? en uitpakken en opruien en weer inpakken voor de volgende reis, ga je nog spulletjes verkopen ? in st truiden kun je gratis staan van woensdag tot en met zaterdag en verkopen meteen voor je camper, ga ik morgen naar toe en dan weer woensdag. en de campermesse in dusseldorf, ga 24 augustus vanaf camperplek Huissen, groetjes

• 02 Augustus 2012 - 22:14

Rini De Vries:

Jullie hebben een prachtige reis gehad , nu weer even lekker thuis, of gaan je nog naar Düsseldorf? Hartelijke groeten

• 06 Augustus 2012 - 18:41

Dorotique:

ja 24 aug naar dusseldorf

• 03 Oktober 2012 - 11:08

Gerard En Riek:

wij vinden het leuk voor jullie maar dat kunnen wij hellaas niet meer het word er niet beter op maarja we mogen niet mopperen het is niets als ziekenhuis in op controle voor ons alle twee .Maar kom gezellig eens naar ons toe maar bel van te voren heb je nog kleren . Had je ook spijkerbroeken te koop ,mariska vroeg welken maten laat het even weten groetjes fam verhallen doei doei