hoera we zijn er weer - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu hoera we zijn er weer - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu

hoera we zijn er weer

Door: Diny

Blijf op de hoogte en volg Martin en Diny

12 Februari 2013 | Portugal, Portimão

We zijn ongeveer 4 weken thuis geweest, waarvan verschillende dagen, bezoek aan artsen en ziekenhuizen. Bij mij 2 kiezen verwijderd door de kaakchirurg. Daarna veel pijn gehad. Met Martin valt het mee. Geen ernstige dingen geconstateerd. De pijn in zijn buik wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een oude liesbreuk. Voor de rest van de tijd hebben we familie en vrienden bezocht. We zijn ook naar de Pothuusburgse pronkzitting geweest, wat keigezellig was. Een vriend van Martin, Eus is prins Prins Tita de zoveelste in Pothuusburg (Grave) We zijn afgelopen woensdag 6 februari weer geland in Faro. In Nederland was het koud en veel sneeuw. Hier is het 17 graden en zonnig. Nu kunnen we weer genieten van het weer en alles om ons heen. De sinaasappelen hangen aan de bomen en de nieuwe bloesem is alweer in volle bloei, heel apart om te zien. Op 7 februari hebben we met 23 personen de verjaardag van Maria gevierd, met een etentje in een visrestaurant, lekker en heel gezellig, met na afloop een kroegentocht, richting de camperplaats. Jeanne van Hans is weer terug van haar reis naar de kinderen en kleinkinderen in Canada. A.s. 12 februari is Hans jarig, hij wordt 65 jaar dat wordt weer gezellig met een etentje.
Wordt vervolgt.

• 12 Februari 2013 - 14:29

Karin & Matje:

Hi Diny en Tiny,

We zijn blij dat jullie weer gezond en wel kunnen gaan genieten van betere klimnatologische omstandigheden. Jullie hebben zelf kunnen ervaren dat het hier maar vies en guur is. Niks geen gezond winterweer! Dus, geniet van elkaar en van het leven:-) Groetjes uit Pothuusburg/Grave.
    Karin en Matje

• 12 Februari 2013 - 14:39

Janine:

Mijn hemel wat een gedoe allemaal... Ik heb er weinig van meegekregen...
    Wist alleen van jullie verhalen in NL tijdens kerst dat er een paar kinken in de kabel zaten, maar dit allemaal??!
    Gelukkig dat alles naar omstandigheden dan toch nog redelijk goed is afgelopen....
    Pas goed op julliezelf!
    Liefs,
    Janine

• 12 Februari 2013 - 15:25

Wiljanne:

Hallo

Fijn dat jullie er weer zijn.Nu kun je met een gerust hart en rustig hart weer genieten. Ik kom 6 maart weer in Portugal tot 8 mei. Lekker warm en ik hoop geen regen,wat goed kan.Ik neem wel kontakt op met jullie groetejes en ook aan de bekende wiljanne

• 12 Februari 2013 - 17:34

Peter:

Oi Martin en Diny, wij zijn helaas al weer een week thuis. Als we hadden kunnen verlengen hadden we het hoogstwaarschijnlijk gedaan. Maar voor 10 dagen was de moeite niet. Hebben vooral de laatste week met Rika en Dorotique veel gezien en beleeft. Was zeer de moeite waard. Onze nwe wagen wordt ws de 2e of 3e week van maart bij Liba afgeleverd. Dus mooi op tijd. Anny heeft voor haar Facile-en-route inspectiereizen 2 x Portugal opgegeven (midden en Algarve) en als derde noord Denemarken. Dus als het mee zit komen we medio april weer naar het zuiden afzakken. Anders wordt het Scandinavie. Veel plezier en zon en doe de jarigen onze felicitaties.