Kei mooi weer - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu Kei mooi weer - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu

Kei mooi weer

Door: Diny

Blijf op de hoogte en volg Martin en Diny

28 November 2013 | Portugal, Portimão

Zaterdag 16 november. Wij zijn bij Rika ( een Nederlandse solo dame die in Portugal woont ) in haar nieuwe appartement uitgenodigd om te komen eten. Alex was van de partij ook hij is een Nederlandse solo.
Haar appartement ziet er gezellig uit, en de stamppot prei was heerlijk.
20 november. Het is iets minder weer en we besluiten om een paar dagen naar Silves te gaan. We komen verschillende bekende mensen tegen en de sfeer is gezellig. Gerard en Corrie hebben een plaatsje voor ons vrij gehouden.
Ook Toon en Marian zijn gekomen en we gaan uit eten boven in Silves in een klein restaurantje.
Na 3 dagen Silves gaan we op, 23 november naar van Casteren, een Nederlands transporteur die al 30 jaar in Portugal woont en werkt. Hij heeft een camperplaats op zijn terrein gemaakt. De gps coördinaten,voor de camperaars zijn N37.21813 W8.37092 Adres Ponte Cajadinhos 8300-047 Silves. We gaan hier ook de camper stallen als we naar Nederland gaan. Cris ( de eigenaar ) brengt ons dan voor € 25,00 naar het vliegveld. We kunnen hier ook de was doen en er zijn douches en toiletten, dat is ook wel eens fijn. Omdat het weer wat minder was en dat we binnen konden zitten, heb ik voor ons allen spaghetti gemaakt, wat verrukkelijk was. Zondag 24 november hebben gebarbecued. Martin had overheerlijke koude schotel gemaakt. Dinsdag 26 november hebben we een uitstapje gemaakt naar de barragem do arade. (Stuwmeer) Heel mooi.
Woensdag 27 november We gaan met z'n zessen uiteten in een restaurantje vlakbij. We gaan lopen ! Ongeveer 1 km bergaf. Is het restaurantje gesloten!!. Gerard heeft zijn auto gehaald en ons naar een ander restaurant gebracht. Het was heel lekker. En goedkoop 10 € P.P. Met drankjes, toetje en koffie na.
Het weer is prima zo rond de 20 graden en stralende zon. En ook hier staan bekenden van bekenden zo hebben we weer eens happy hour en kunnen we tot 17.00 uur gezellig bij elkaar zitten. Op deze plaats blijven we staan tot vrijdag 29 november, dan gaan we weer verder.
Wordt vervolgd.

• 29 November 2013 - 00:29

Huub:

Hoi Diny en Martin,

Is toch kei mooi en lief en gezellig om zo,n leven te hebben zoals jullie,,,,,,,,,,,,,,en jullie verdienen het ook,,,en hopenlijk duurt dit leventje voor jullie nog minstens 20 jaar.............zou toch geweldig zijn.........

Nou heel veel geluk en liefde voor jullie allebij en nog lang samen zijn ..............groetjes en veel liefs

Huub,Tane en Gaby vanuit Sao Paulo.

• 29 November 2013 - 08:50

Joke:

Fijn dat jullie zo genieten!!!

Groetjes en dikke kus hans en Joke

• 29 November 2013 - 08:51

Margje:

Wat gezellig allemaal, fijn dat het weer nog steeds goed is.

Tot over drie weken.

Xx Margje

• 29 November 2013 - 09:03

Marjolijn:

klinkt allemaal heerlijk
    ik was per vliegtuig, in suriname, camper staat in de stalling tot kerst
    fijn te lezen dat het ook ergens in europa mooi weer is
    geniet verder!

• 29 November 2013 - 16:55

Janny Jansen:

Wat fijn dat julli zo genieten,gezellig om iets van jullie te horen.veel plezier nog en dan dat mooie weer hè?groetjes Janny.

• 29 November 2013 - 18:22

Joop En Yvon Van Rijsewijk:

Geniet maar lekker met z'n tweeën. Groet vanuit een druilerig Brummen.

• 29 November 2013 - 21:11

Rob En Wil:

Weer even genoten van jullie verhaal .Kijk al weer uit naar het volgende.
    Geniet maar lekker. Groetjes uit Amsterdam

• 01 December 2013 - 11:59

Truus :

Hallo Diny en Martin, gezellig weer wat van jullie te lezen en te zien.
    Lekker genieten van het weer en de vrijheid.
    Veel gezondheid, liefde en geluk.
    Groeten Hans en Truus

• 01 December 2013 - 16:21

Fred-annie:

hallo tiny-diny weer een prachtig verslag mooi om jully zo een beetje te kunnen volgen geniet ervan gr. annie -fred

• 01 December 2013 - 17:56

Simone:

Dag lieverds, dat ziet er allemaal weer heel relaxed en gezellig uit!Dikke kus van hier.

• 02 December 2013 - 10:53

Cor Hulstijn:

Jalours op jullie van dat mooie weer . De plaatsen die jullie noemen kan ik niet vinden op de kaart .Jammer, want dan kan ik voor mijn gevoel ,mij alles nog beter voorstellen .
    Wel veel foto's met eten he!!!!!!!.

Groetjes en geniet er maar lekker van , ook wandelen en fietsen hoor en daarna mag je weer iets eten !!!
    Corretje uit Dieren van de wilhelmina boulevard

• 02 December 2013 - 19:49

Syb Bakker:

Dag Diny en Martin,

Leuk even iets van jullie op deze manier mee te krijgen!
    Maak het goed samen en geniet van het wandelen en fietsen!

Hgr.
    Trees/Syb

• 03 December 2013 - 01:11

Ans Van Rossum:

Wat een gezellige foto's. Diny ben je een party centrum begonnen ? Ziet er lekker uit . Gr. Ans xxxx

• 12 December 2013 - 16:15

Dekkers:

hallo genieters van zon,fietsen,wandelen,eten,gezelligheid met vrienden etc.etc.
    groeten van ook nu weliswaar koud maar zonnig brummen net nog even met gerbrand en teun gesproken wat een kereltje he jullie komen eerdaags weer even brummen bezoeken tot ziens groetjes mini gerard