Kerstdagen thuis vieren - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu Kerstdagen thuis vieren - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu

Kerstdagen thuis vieren

Door: Diny

Blijf op de hoogte en volg Martin en Diny

23 December 2012 | Nederland, Brummen

Zondag 9 december zijn we weer naar Portimão gereden. Dinsdag heeft een Portugees Pedro, die jarig was voor 14 man gekookt. Bruine bonen met varkensvlees en groeten, heerlijk en vooraf geitenkaas met brood. Het was dolle pret en we hebben tot ’s avonds laat buiten gezeten met een vuur korf aan. Woensdag was Hans aan de beurt om te koken. Het werd overheerlijke Nederlandse erwtensoep en Martin heeft voor daarna overheerlijke pannenkoeken gebakken. De Engelsen en de Duitsers vonden het een heel aparte combinatie maar ze hebben er allemaal lekker van gesmuld. Zondagavond 16 december kwamen Martha en Theo met vrienden langs om een kopje koffie te drinken wat heel gezellig was. Maandag morgen kwamen ze met de camper bij ons staan zodat we konden bijpraten. Dinsdag 18 december hebben we heerlijk aan het strand in Quartaira gestaan met veel zon 22 graden. Na de middag naar Camperserv waar we de camper stallen voor de terugreis met Ryan Air op woensdag 19 december. Het is gezellig en fijn om de kerst thuis te vieren met kinderen en kleinkinderen en mijn vader. We hebben een goede vlucht gehad. Zaterdag 29 december vliegen we weer terug naar Portugal. Wij wensen iedereen ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Wordt vervolgd

• 23 December 2012 - 15:40

Marjolijn:

want klinkt dat allemaal gezellig!
    en als ik die foto's zie........ik kan niet wachten !
    ik laat dit aan mijn collega zien (in zit te werken in het museum) en die kan zich nu heel goed voorstellen dat ik mijn leuke baantje in het Groninger Museum tóch ga stoppen.

fijne feestdagen, geniet maar even van de grijze luchten en vooral veel kaarsjes
    tot ziens in februari

• 23 December 2012 - 19:37

Miny Voogt-Dobbenberg:

Wat een fijne tijd hebben jullie .Genier er van. Gezellig om de feestdagen met de familie te vieren. Hartelijke groeten aan iedereen en fijne feestdaghen toegewenst. Miny en Filip xx

• 23 December 2012 - 22:59

Pieter En Jeanne:

Jullie hele fijne dagen amen met de familie, is toch het mooiste.
    Wij in Altea met mijn 2kinderen + aanhang, super,
    Een heel gelukkig en gezond2013 gewenst,