Portimao vervolg - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu Portimao vervolg - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Martin en Diny Geurden- Verrij Dobbenberg - WaarBenJij.nu

Portimao vervolg

Door: martinendiny

Blijf op de hoogte en volg Martin en Diny

19 Februari 2012 | Portugal, Lissabon

We zijn weer terug in Portimao en de zon schijnt vol op.
De Amsterdammers zijn er ook met hun accordeons, samen hebben we fijn muziek gemaakt.
Afgelopen week kwam Dorotique met haar camper bij ons staan een week later Peter en Annie nog een paar dagen later Henk en Koos. Zo hadden we een heel solo kamp en ons noemen ze voortaan de SOLEXEN leuk hé.
Martin en ik zijn vrijdag avond naar Wiljanne geweest, we waren uitgenodigd voor een Fado mosselavond wat heel gezellig en lekker was.
Van morgen eerst naar de Nederlandse kerk, en om 14 uur BBQen met een heel stel. Het is ongekend dat de zon elke dag weer schijnt.
Wordt vervolgd.

• 19 Februari 2012 - 21:27

Margje:

Het ziet er heel gezellig en zonnig uit. Ik heb er heel veel zin in. Oefen je ook nog voor de musical?
    Leuk dat je daar met anderen speelt. Martin ben jij nog aan het schilderen? Ben benieuwd naar de resultaten.
    Liefs xxx Margje

• 21 Februari 2012 - 17:01

Wiljanne:

Hoi goede reis gehad, lekker een koffer9.30vertrokken en 17.15 leeuwarden goede aansluiting.Koud echt wennen maar ben even wezen lopen iedere dag maar wat een koud gezicht. De camper heeft niets geleden, buurman heeftgoed opgepast.

• 22 Februari 2012 - 12:45

Fred Annie:

he tinus en diny carnaval zit er weer op was weer een super feest stem weer kwijt maar dat komt wel weer goed

• 26 Februari 2012 - 21:21

Martijn :

Leuk die was ´´opgehongen´´ vooral die slaapmutsen!!

• 06 Maart 2012 - 17:44

Mini Gerar4d:

beste solexen
    even een berichtje uit het natte Brummen waar alles rustig doorleeft
    geen schokk4nde gebeurtenissen
    wel een kleuk bericht dat edwin en
    marike in augustus gaan trouwen leuk
    vooruitzicht luc zei dan ga ik als
    piraat verkleed en kiki als princesje
    pr5achtig toch jullie genieten mnet volle teugen lezen wij en ook het weer zit mee
    fijn dat pa piet ook bij jullie is en natuurlijk ook margje nou solexjes doe er af en toe wat benzine in en hij loopt weer als een kieviet
    doeiiiiiiiiiiij mini gerard

• 06 Maart 2012 - 20:05

Gradje:

Hedde ut toch goed veurmekaor

• 08 Maart 2012 - 00:34

Dorotique:

lieve solexxen diny en martin
    bedankt voor de warmte die jullie mij geven.....het is hier in portimao niet alléén de zon waarbij ik me lekker voel. jullie weten als solo exxen als geen ander hoe je 't leven van 'n solo aangenamer kunt maken: gezellig babbelen, samen galao drinken en genieten van alles wat er om ons heen gebeurt. ik heb er geen spijt van dat ik gekomen ben.

• 10 Maart 2012 - 11:30

Ha Lieverds,:

Is de rust weder gekeerd? Ben zo benieuwd hoe het gegaan is.
    Wanneer komen jullie terug?
    We horen en zien wel,
    Liefs,
    PeNiek

• 08 Oktober 2012 - 11:24

Marian Vos:

he leuk zag nog bekende feest pruik en petten wat was het gezellig voor herhaling vatbaar
    groetjes toon en marian

• 13 Oktober 2012 - 17:06

Mary.endevoets@hotmail.com:

zo hee ik ben de beste vriendin van marian en toon .
    al ongeveer 35 jaar .mijn naam is marij .en marian en ik noemen elkaar zus .
    we hebben ook zoveel met elkaar gedeeld en doen dat nog steeds
    lief en leed .en ik vind het voor jullie allemaal zo biezonder mooi ,dat jullie zo intens mogen en kunnen genieten .blijf dat vooral doen met zun allen ,pluk de dag ,nou als jullie gezellig met elkaar ,een heerlijk feestje maken denk dan even aan mij en mijn nieuwe vriend ,en pak een borrel op onz geluk
    ja want wij zijn alle bij onze partner al verloren .en we zijn jeugd vriendjes ook nog ,en hopen dat we ook nog samen wat jaartjes mogen genieten ,maak er met zun allen een mooie tijd van
    heel veel goeds gezondheid .en knuffels de zus van marian ,
    marije en huub xxxx